Keräämme lajittelupihojemme asiakkailta palautetta
Haluamme kehittää toimintaamme ja lajittelupihoja asiakkaiden toivomaan suuntaan. Palautteiden ja kehitysideoiden saamiseksi toteutamme kaikilla lajittelupihoillamme asiakastyytyväisyyskyselyn kesä-syyskuun välisenä aikana.
Linkki asiakastyytyväisyyskyselyyn lähetetään tekstiviestillä kaikille niille asiakkaille, jotka ovat jättäneet lajittelupihan palveluautomaatilla asioidessaan puhelinnumeron. Linkki lähetetään noin viikon sisällä asioinnista. Puhelinnumeron jättäminen on vapaaehtoista.
Kyselyyn pääsee osallistumaan myös tästä linkistä. Kyselyyn vastaaminen kestää 5–7 minuuttia.
Arvomme kaikkien kyselyyn osallistuneiden kesken 3 kpl ilmaisia jätekuorman tuonteja lajittelupihalle. Arvonta toteutetaan lokakuussa ja voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti.
Kysely toteutetaan yhteistyössä Feelback-tutkimuspalveluiden kanssa. Kaikki vastaukset käsitellään nimettöminä eikä annettuja vastauksia voida yhdistää kehenkään tiettyyn vastaajaan.